Wladca Pierscieni / Tajne Forum Fantasy Witam Cie na Twoim Forum. Tak, to je odroznia od wielu innych. Zapytaj ktoregos z uzytkownikow jak tu jest. Tutaj kazdy sie liczy. Mysle, ze to juz tradycja tego forum - niezwykla atmosfera - ktora tworzycie Wy. I za to Wam dziekuje.
Może nie przystoi zakładać takiego tematu dziewczynie, ale... jaki jest wasz wymarzony samochód ?? Nie bierzemy tu oczywiście pod uwagę ceny
---
A to moje wymarzone autko:
Ferrari 360 Spider - srebrny wow
Chcecie usłyszećcośzarazem śmiesznego i dziwnego? Nie znam sięna samochodach! Co prawda Merca od malucha rozróżnię, ale tylko firmę... i trochęwyglądu, ale jak ktośmówi firmę, pełnąnazwęi jeszcze możliwości, to tylko mówię "fajne" czy "wow" ale w dalszą dyskusję się nie włanczam... Fakt, chciałbym mieć jakiegoś fajnego, czarnego, wygodnego i z klimą merca, ale nie rozróżniam klasy a od f czy s czy co tam jest... dla mnie szybkie autko to szybkie autko... ważne, by było całkiem szybkie, wygodne, pojemne i miało jakieś bajery
Joined: 12 Aug 2003 Posts: 820 Location: z miasta artystow...
Posted: Wed Jul 14, 2004 11:25 am
Samochody są do dupy
Takie moje zdanie, mam nadzieje, że Keira czasem nie uwielbia samochodów jak Realu ALE. To pierwsze zdanie to nie wszystko.
Wymarzony może byc za to motor
Yamaha FJR 1300, to jest maszyna dopiero... Chociaż nawet stara Java 130 jest cacy Po prostu motory, co do Yamahy jeszcze, jak czujesz pod "siedzeniem" taką bestię z pojemnościa skokową 1300 cm3... To jest coś Chciałbym tak, ale jak na razie największa bestia na któej siedziałem to była taka piękna Africa Twin 750... Ale nieważne, co będe na próżno marzył
_________________ Chcąc mnie sądzić nie ze mną trzeba być, lecz we mnie.