| Author |
Message |
Topic: Niechaj gra MUZYKA ! |
Keira
Replies: 32
Views: 2553
|
Forum: Muzyka, liryka, tkliwa dynamika... Posted: Mon Jun 23, 2003 6:36 pm Subject: Niechaj gra MUZYKA ! |
| No dobrze, wićej niż dwa zdania. Chciałabym aby wokół mnie rozbrzmiewała muzyka i staram się to uskuteczniać. Uczę się słuchając muzyki (najchętniej Enyi i Stinga), jem i słucham radia, siedzę przy komputerze i mam włączone mp3 jakies lekkie. Czasem jak się kąpię to biorę radio do łazienki. Musze przyznać, że jak jestem sama w domu to bez muzy jest miciężko, ona mi zastępuje człowieka. Wszędzie gdzie jestem potrzebuję muzyki, po to mam walkmana. |
Topic: [P] Gospoda Pod Rozbrykanym Kucykiem |
Keira
Replies: 490
Views: 10425
|
Forum: Tworczosc wlasna / Opowiadania Posted: Mon Jun 23, 2003 4:12 pm Subject: [P] Gospoda Pod Rozbrykanym Kucykiem |
Wszyscy oniemieli. Beren zaptał, choc wiedizła, że to mało prawdopodobne:
-Nie zostawiłas jej w Lorien Nimrodel?
Elfka energicznie zaprzeczyła. Keira usiadła na ziemi. Nie wiedziała co zrobić. Mogła próbować wejść w trans z Nimrodel i wysondować mapę. Miała jednka świadomość, że to jest niebezpieczne. Elfka przez wiele dni była pod wpływem leków, a ona sama wciąż była osłabiona. Trans...trans...stan głębokiej hipnozy....mapa....sonda....widok....mapy.
-Mogłabym wejść w trans z Nimrodel. -powiedziała w końcu. - Ona najdłużej miała mapę. Ma w pamięci, głęboko jej obraz. To da się odtworzyć. Mam duże zdolności hipnotyczne. Luthien mogłaby wejść w półtrans i rysować to co będzie widzieć. Tylko, że to jest niebezpieczne....
Keira przypomniała sobie sen. Sen o kruku.
-Boje sie że to o tym mógł mówić sen o kruku. Teraz to ja jestem pomoca, a moge stać się zgubą...Jesteśmy słabe trans może spowodować szkody w organizmie.
Beren przeszukiwał obóz. Nimrodel obszukała cały swój bagaż. Keira stała przy swojej klaczy, przy Kelpie. Dostała ją od młodej czarodziejki, od Ciri... Trans może nas uratować lub zgubić....