Wladca Pierscieni / Tajne Forum Fantasy Witam Cie na Twoim Forum. Tak, to je odroznia od wielu innych. Zapytaj ktoregos z uzytkownikow jak tu jest. Tutaj kazdy sie liczy. Mysle, ze to juz tradycja tego forum - niezwykla atmosfera - ktora tworzycie Wy. I za to Wam dziekuje.
Posted: Wed Dec 24, 2003 10:25 am Linuks - czyli jak zlamac monopol?
Dyskusja o nalotach przerodzila sie w dyskusje o Linuksie, wiec przenosimy ja tutaj. Polecam wszystkim lektore jej, bo w przyszlosci, gdy linuks bedzie badziej poplularny swiadomosc alternatywy wobec Windwsow bedzie wskazana
nagg
Ja w dziedzinie Linuxow jestem zielony, naszczescie mam szczescie (:P) miec brata ciotecznego, ktory jest w temacie... ale jeszcze nie zasiegnalem jego opinii. Ja opieraalem sie na http://tryoutlinux.com/best.html piszac tamte slowa
Quote:
Microsoft daje produkt z przed 5 lat za 400 zl i to jeszcze w wersji OEM (program przypisany do kompa, lub danej czesci - jesli wymieniasz kompa musisz kupic nowy) To to jest paranoja. Dlatego powaznie zastanawiam sie nad ktoras z odmian Linuxa - narazie pewnie zacze od Lindows ktore wraz z paroma progarmami w pakiecie kosztuja ok 250 zl i maja licencje "per family" czyli jak w domu macie z trzy kompy, to nie musicie kupowac od j*****go monopolisty za 1200 zl Windowsow, tylko Lindowsa za 250. Fuck Microsoft! Sorry, wkurzylem sie. Oczywiscie, mozna kupic Windowsy "per user" a nie "per computer", ale te "per user" kosztuja ok 3 razy wiecej... To jest normalnie poj***ne (sorry raz jeszcze!)
(ta reszta opcji jest oczywiscie bardzo tendencyjna, wogole takie porownania sa tendencyjne )
Nad Red Hatem sie zastanawialem, ale w koncu nie dotarlem do informacji, czy jest on okienkowy, czy nie? Wiesz moze? Bo ja jednak, w swoim zacietrzewieniu chyba az tak hardcorowy nie jestem, by funkcjonowac bezokienkowo...